26 de novembre de 2024

Catalunya Telecom participa a la Diada de les TIC 2024

Els passats 13 i 14 d’octubre va tenir lloc la DIADA DE LES TIC A CATALUNYA 2024, organitzada per l’associació GRAUSTIC. A banda de copatrocinar la Diada, Catalunya Telecom va participar-hi activament, essent present a la Taula “Operadors Telecos”, que comptà amb la presència de Cristina Campillo, Directora General de Telecomunicacions de la Generalitat de Catalunya, d’Adamo Telecom, de Vodafone, de Xarxa Oberta de Catalunya (XOC–CELLNEX), de Parlem Telecom i de Catalunya Telecom.

 

Durant la sessió es va poder analitzar els diferents punts de vista sobre el futur del sector empresarial de les companyies de telecomunicacions a Europa, a l’estat i a Catalunya, partint del que recullen i proposen els informes d’Enrico Letta (Much More Than a Market ) i de Mario Dragui (The future of European Competitiveness), presentats els darrers mesos.

 

Catalunya Telecom, com a operadora de telecomunicacions catalana i al servei dels que viuen a Catalunya, va exposar la seva visió basada en la necessitat de crear grans operadores paneuropees, amb capacitat de competir en tots els vessants, inclosa la innovació, amb els gegants nord-americans i xinesos, per la qual cosa cal que la Unió Europea, i els Estats que en son membres, revisin en profunditat les actuals regulacions i bandegin la hiperprotecció dels mercats estatals que avui en dia impera. Al costat d’aquest nivell paneuropeu, Catalunya Telecom va exposar que segons el seu parer, el sorgiment dels campions continentals comportaria la desaparició de les companyies d’àmbit estatal, massa petites per a competir en la generació de nous serveis avançats i en innovació tecnològica, massa grans per competir en atenció al client i en preus sostenibles. Per contra, sí que creiem que les operadores d’abast territorial més reduït -autonòmiques, comarcals o de localitat- tenen un futur sempre i quan sàpiguen mantenir el seu fet més diferencial respecte de les més grans: proximitat, bon servei, preus competitius i millor atenció al client. Per aquesta visió a Catalunya Telecom sempre hem apostat per ser a prop dels nostres clients, per acompanyar-los en la selecció de la millor opció per a cobrir les seves necessitats de connectivitat (tant d’accés a Internet, com de telefonia mòbil o de telefonia fixa), per oferir serveis adaptats a les necessitats i possibilitats de les PIME i per atendre amb rapidesa les seves demandes de suport tècnic.

 

Enguany, la Diada de les TIC a Catalunya ha posat de relleu els desafiaments i les oportunitats que ens ofereix la intel·ligència artificial i la ciberseguretat. Ha comptat amb més de 1.000 assistents, 30 taules rodones amb més de 200 experts i ha atorgat 11 premis d’innovació digital.

 

Veure més articles

Et truquem GRATIS