En un món cada vegada més digital i globalitzat, la majoria d’empreses, i més en el sector de les telecomunicacions, aposten per automatitzar els seus serveis i centralitzar els canals d’atenció al client. Això els suposa un estalvi de costos, però sovint genera frustració en els usuaris: trucades eternes, respostes impersonals o dificultats per resoldre problemes reals. A Catalunya Telecom, l’operadora de veritat, apostem per un model diferent, oferir una atenció al client local, propera i humana, perquè creiem que la tecnologia ha d’anar de la mà del tracte personal.
Una atenció bona al client no és només parlar en català o estar ubicats al territori. Vol dir entendre la realitat del client, el seu entorn i les seves necessitats específiques. No et passem d’un departament a un altre, sinó que parles directament amb algú que t’ajuda. No tenim bots ni laberints telefònics: som persones atenent persones.
Els nostres clients valoren especialment la possibilitat de parlar amb algú de veritat. Algú que coneix on som, que pot mirar si hi ha una incidència a la teva zona o que et recomanarà la tarifa que realment necessites, no la que surt al web. A Catalunya Telecom no només us atenem en català: vivim i treballem aquí. Ens comprometem amb el desenvolupament local, donant suport a iniciatives, entitats i projectes del territori. Patrocinem equips esportius i de base, activitats culturals, competicions, … Creiem en una manera de fer més humana, més propera i més sostenible.
En un sector on moltes companyies ofereixen productes similars, el tracte al client és el que marca la diferència, no el preu. Poder parlar amb una persona de confiança, sense presses ni guions escrits, fa que el servei sigui molt més que una connexió a internet: és una connexió amb les persones.
A Catalunya Telecom som aquí, al teu costat, per escoltar-te, ajudar-te i oferir-te sempre la millor solució. Vols parlar amb nosaltres? Truca’ns o vine a veure’ns. T’atendrem com mereixes.