En què et podem ajudar?
Ser proper és estar sempre al teu costat, entenent-te i anticipant-nos
a les teves necessitats. Aquí ens tens per donar-te un cop de mà!
FAQS MÒBIL
Quan es renoven les dades i minuts de la meva tarifa?
Les dades i minuts de la teva tarifa es renoven el dia 1 de cada mes.
Roaming: Què és? Com el puc activar?
El roaming és un servei que et permet utilitzar el teu telèfon mòbil quan vas a l’estranger: realitzar i rebre trucades, navegar per Internet, enviar i rebre SMS i utilitzar les aplicacions.
Zones Roaming
Quan viatges a l’estranger, cada país està englobat en una zona roaming (existeixen les zones 1, 2 i 3) i en cadascuna s’aplica una tarifa diferent. Pots consultar les zones i tarifes posant-te en contacte amb nosaltres: info@catalunyatelecom.cat
A la zona 1, que inclou la Unió Europea i el Regne Unit, pots utilitzar els minuts i dades de la teva tarifa nacional. Sempre segons la política d’ús com si estiguessis a Espanya, excepte si viatges en vaixell o en avió.
Per tant, les trucades i consum de dades que realitzis des de l’estranger i als països dins de la zona 1, estan inclosos en la teva tarifa nacional.
El roaming en la Zona 1 és un servei activat per defecte. Per activar-lo en les zones 2 i 3 contacta amb nosaltres.
En què es diferencia el roaming i les trucades internacionals?
Una trucada de roaming és la que realitzes amb el teu mòbil quan ets fora d’Espanya. Els cost de les trucades depèn del país en el que et trobis.
Una trucada internacional és la que realitzes des d’Espanya a un telèfon fix o mòbil no espanyol.
El cost de la trucada depèn del país en què es troba el numero al que truques.
Com puc configurar l’accés a Internet (APN)?
Amb un telèfon Android: Pots configurar el teu telèfon des de l’opció ‘dades mòbils’ > APN > prem + o la paraula afegir i omplir els camps segons si tens cobertura Movistar o Vodafone:
Movistar:
NOM: ION
APN: inet.es
TIPO de APN: default
Vodafone:
NOM: FI
APN: fi.omv.es
TIPO de APN: default, supl
TIPO DE OMV: IMSI
VALOR OMV: 2140606
Amb un telèfon iPhone: Pots configurar el teu telèfon des de l’opció ‘configuració’ > dades mòbils > xarxa de dades mòbils
Buscar secció ‘’dades mòbils’’ i i omplir els camps segons si tens cobertura Movistar o Vodafone:
Movistar:
Punt d’accés: inet.es
Nom d’usuari: (en blanc)
Contrasenya: (en blanc)
Vodafone:
Camp dades mòbils:
Punt d’accés: fi.omv.es
Nom d’usuari: (en blanc)
Contrasenya: (en blanc)
Camp MMS:
Punt d’accés: fi.omv.es
Nom d’usuari: (en blanc)
Contrasenya: (en blanc)
Vull un duplicat de la SIM
Si necessites un duplicat de la SIM contacta amb nosaltres a través del correu electrònic info@catalunyatelecom.cat o vine a una de les nostres oficines.
Necessito bloquejar la SIM, per robatori, pèrdua...
Si necessites bloquejar la teva la SIM contacta amb nosaltres a través del correu info@catalunyatelecom.cat o vine a una de les nostres oficines.
Com he de modificar tarifa?
Si vols modificar la teva tarifa contacta amb nosaltres info@catalunyatelecom.cat o vine a una de les nostres oficines. També pots fer-ho al nostre Web, des de l’apartat “clients”.
Quines són les tarifes de mòbil de Catalunya Telecom?
Pots visitar la nostra pàgina amb les tarifes de mòbil.
Algun dubte més?
Si no hem resolt la teva pregunta, no dubtis en contactar-nos directament.
Som una companyia d’Internet disponible sempre que ens necessitis!