Política de privacitat

Política de Privacitat forma part de les condicions generals que regeixen el present Web.

Qui és el responsable del tractament de les seves dades?

Raó Social: CATALUNYA TELECOM, S.L.

NIF:  B25779331

Domicili social: carrer Bellavista, 36 – 25700 LA SEU D’URGELL

Telèfon: +34.744.622.444

Mail: info@catalunyatelecom.cat

Poden adreçar-se de qualsevol forma per comunicar-se amb nosaltres.

Ens reservem el dret a modificar o adaptar la present Política de Privacitat en qualsevol moment. Li recomanem revisar la mateixa, i si s’hi ha registrat i accedeix al seu compte o perfil, es li informarà de les modificacions.

Si és algun dels següents col·lectius, consulti la informació:

Contactes del Lloc Web o del correu electrònic

Quines dades recopilem a través del Lloc Web?

Podem tractar la seva IP, quin sistema operatiu o navegador fa servir, i fins i tot la durada de la seva visita, de manera anònima. Si ens facilita dades al formulari de contacte, li identificarem per poder contactar-lo, en cas que sigui necessari.

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

Contestar les  seves consultes, sol·licituds o peticions.

Gestionar el servei sol·licitat, contestar la seva sol·licitud, o tramitar la seva petició.

Informació per mitjans electrònics, que versin sobre s la seva sol·licitud.

Informació comercial o d’esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.

Realitzar anàlisis i millores al Web, sobre els nostres productes i serveis, i millorar la nostra estratègia comercial i la informació que li donem.

Quina és la legitimació per al tractament de s us dades?

L’acceptació i el consentiment de l’interessat: En aquells casos en els quals per realitzar una sol·licitud sigui necessari omplir un formulari i fer un «clic» al botó d’enviar, la realització d’aquesta acció implica necessàriament que ha estat informat i ha atorgat expressament el seu consentiment al contingut de la clàusula annexada a l’esmentat formulari o l’acceptació de la Política de Privacitat.

Tots els nostres formularis compten amb el símbol * a les dades obligatòries. Si no facilita aquests camps, o no marca el checkbox d’acceptació de la Política de Privacitat, no es permetrà l’enviament de la informació. Normalment té la següent fórmula: “□ Sóc major de 14 anys i he llegit i accepto la Política de Privacitat.”

Contactes del Newletter

Quines dades recopilem a través del Newsletter?

Al Web es pot subscriure al Newsletter, si ens facilita una adreça de correu electrònic, a la qual la li remetrem, o si al formulari de contacte accepta l’enviament de novetats a través de Newsletter.

Emmagatzemarem únicament el seu email a la nostra base de dades, i procedirem a enviar li correus periòdicament, fins que sol·liciti la baixa, o deixem d’enviar correus.

El Newsletter pot tenir Web beacon, que ens confirma estadísticament si l’ha obert, a quina hora o quantes vegades. Ens serveix per estudiar els millors horaris d’enviament i què li interessa, però no tindrem informació personal de Vostè, només el seu correu electrònic.

A més, l’aplicació de mailing és d’USA, i pot haver transferència internacional de dades a servidors d’aquest país, però protegida pel Privacy Shield .

Sempre tindrà l’opció de donar-se de baixa, en qualsevol comunicació.

 Amb que finalitats tractarem les seves dades personals?

Gestionar el servei sol·licitat.

Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la seva sol·licitud.

Informació comercial o d’esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.

Realitzar anàlisis i millores en l’enviament de mailing, per millorar la nostra estratègia comercial.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

L’acceptació i consentiment de l’interessat: En aquells casos en els que es subscrigui és necessari acceptar un checkbox i clicar al botó d’enviar. Això implica necessàriament que ha estat informat i que ha atorgat expressament el seu consentiment a la recepció del Newsletter.

Si no marca el checkbox d’acceptació de la Política de Privacitat, no es permetrà l’enviament de la informació. Normalment té la següent fórmula: “□ Sóc major de 14 i he llegit i accepto la Política de Privacitat.”

Si teníem el seu email abans de l’entrada en vigor del reglament, i va acceptar l’enviament, seguirem enviant li Newsletters a base la nostra activitat legítima, però sempre li donarem l’oportunitat d’oposar-s’hi0 a cadascuna de les comunicacions.

Clients

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

Elaboració del pressupost i seguiment del mateix mitjançant comunicacions entre les dues parts.

Posada a disposició dels serveis de telecomunicacions contractats i manteniment dels mateixos.

Realització d’estudis anònims de les dades de consum i d’altres de servei per planificar el creixement de les infraestructures de forma òptima.

Atenció telefònica al client.

Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la seva sol·licitud.

Informació comercial o d’esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.

Gestionar els serveis administratius, de comunicacions i de logística realitzats pel Responsable .

Realitzar les transaccions que corresponguin.

Facturació i declaració dels impostos oportuns.

Gestions de control i recobrament.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal és el seu consentiment en l’acceptació d’un contracte.

Proveïdors

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la seva sol·licitud.

Informació comercial o d’esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.

Gestionar els serveis administratius, de comunicacions i de logística realitzats pel Responsable .

Realitzar les transaccions que corresponguin. Facturació i declaració dels impostos oportuns. Gestions de control i recobrament.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal és l’acceptació d’una relació contractual, o, alternativament, el seu consentiment en contactar amb nosaltres o oferir-nos els seus productes per alguna via.

 Socis

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

Organització de les actuacions necessàries per a la consecució dels fins de la societat .

Gestió interna i compliment legal de la mateixa.

Convocatòria de juntes.

Realitzar les transaccions que corresponguin.

Declaració dels impostos oportuns.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal és contractual, l’acceptació d’un contracte bé de compravenda d’accions o similar, o bé la participació en la constitució de la societat.

Contactes xarxes socials

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

Contestar les seves consultes, sol·licituds o peticions.

Gestionar el servei sol·licitat, contestar la seva o sol·licitud, o tramitar la seva petició.

Relacionar-nos amb Vostè i crear una comunitat de seguidors.

 Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

L’acceptació d’una relació contractual en l’entorn de la xarxa social que correspongui, i d’acord amb les seves polítiques de privacitat:

Facebook http://www.facebook.com/policy.php?ref=pf
Instagram https://help.instagram.com/155833707900388
Twitter http://twitter.com/privacy
Linkedin http://www.linkedin.com / legal / privacy-policy? trk = hb_ft_priv
Pinterest https://about.pinterest.com/es/privacy-policy
Google * http://www.google.com/intl/es/policies/privacy/ * (Google+ i Youtube )

Durant quant de temps mantindrem les dades personals?

Només podem consultar o donar de baixa les seves dades de forma restringida en tenir un perfil específic. Els tractarem tant de temps com Vostè ens deixi seguint-nos, sent amics o donant-li a “m’agrada”, “seguir” o botons similars.

Qualsevol rectificació de les seves dades o restricció d’informació o de publicacions ha de realitzar-la a través de la configuració del seu perfil o usuari en la pròpia xarxa social.

Videovigilància

 Amb que finalitats tractarem les seves dades personals?

Videovigilància de les nostres instal·lacions.

Control dels nostres empleats.

De vegades es poden cedir als jutjats i tribunals per a l’exercici d’accions legítimes.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

El consentiment inequívoc de l’interessat en accedir a les nostres instal·lacions després de visualitzar el cartell informatiu de la zona videovigilada.

Demandants d’ocupació

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

Organització de processos de selecció per a la contractació d’empleats.

Citar-lo per a entrevistes de treball i avaluar la seva candidatura.

Si ens ha donat s o consentiment, podrem mantenir s o CV per a noves convocatòries d’ocupació.

Si ens ha s donat el seu consentiment, les podrem cedir a empreses col·laboradores o afins, amb l’únic objectiu d’ajudar-lo a trobar feina.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal és el seu consentiment inequívoc, en lliurar-nos el seu CV i rebre i signar informació relativa als tractaments que farem.

¿Incloem dades personals de terceres persones?

No, com a norma general només tractem les dades que ens faciliten els titulars. Si Vostè ens aporta dades de tercers, haurà, amb caràcter previ, d’informar i sol·licitar el seu consentiment a aquestes persones, o en cas contrari ens eximeix de qualsevol responsabilitat per l’incompliment d’aquest requisit.

I dades de menors?

No tractem dades de menors de 14 anys, per tant, abstingui de facilitar si no té aquesta edat.

¿Farem comunicacions per mitjans electrònics?

Només es realitzaran per gestionar la seva sol·licitud, si és un dels mitjans de contacte que ens ha facilitat.

Si fem comunicacions comercials hauran estat prèviament i expressament autoritzades per Vostè .

Quines mesures de seguretat apliquem?

Pot estar tranquil: Hem adoptat un nivell òptim de protecció de les Dades Personals que fem servir, i hem instal·lat tots els mitjans i mesures tècniques al nostre abast segons l’estat de la tecnologia per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les Dades Personals.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

Les seves dades no se cediran a tercers, excepte per obligació legal. En concret, s’han de comunicar a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i a bancs i entitats financeres per al cobrament del servei prestat o producte adquirit. També als encarregats del tractament necessaris per a l’execució de l’acord.

En cas de compra o pagament, si tria alguna aplicació, Web, plataforma, targeta bancària, o algun altre servei online, les seves dades se cediran a aquesta plataforma o es tractaran en el seu entorn, sempre amb la màxima seguretat.

Qualsevol transferència internacional de dades en usar aplicacions americanes, estarà adherida al conveni Privacy Shield, que garanteix que les empreses de programari americà compleixen les polítiques de protecció de dades europees en matèria de privacitat.

Quins Drets té?

A saber si estem tractant les seves dades o no.

A accedir a les seves dades personals.

A sol·licitar la rectificació de les seves dades si són inexactes.

A sol·licitar la supressió de les seves dades si ja no són necessàries per a les finalitats per a les quals van ser recollides o si ens retira el consentiment atorgat.

A sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en alguns supòsits, en aquest cas només els conservarem d’acord amb la normativa vigent.

A portar les seves dades, que li seran facilitades en un format estructurat, d’ús comú o lectura mecànica. Si ho prefereix, el les podem enviar a nou responsable que ens designi. Només és vàlid en determinats supòsits.

A presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, si creu que no l’hem atès correctament.

A revocar el consentiment per a qualsevol tractament per al qual hagi consentit, en qualsevol moment.

Si modifica alguna dada, li agraïm que ens ho comuniqui per mantenir-los actualitzats.

Vol un formulari per a l’exercici de Drets?

Tenim formularis per a l’exercici dels seus drets, demani’ls per email o si ho prefereix, pot fer servir els elaborats per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades o tercers.

Aquests formularis han d’anar signats electrònicament o ser acompanyats de fotocòpia del DNI.

Si el representa algú, ha adjuntar-nos còpia del seu DNI, o que el signi amb la seva signatura electrònica.
Els formularis poden ser presentats presencialment, enviats per carta o per email a la direcció del Responsable que consta a l’inici d’aquest text.

Quant triguem a contestar-lo a l’Exercici de Drets?

Depèn del dret, però com a màxim en un mes des de la seva sol·licitud, i dos mesos si el tema és molt complex i li notifiquem que necessitem més temps.

¿Tractem galetes?

Si fem servir un altre tipus de galetes que no siguin les necessàries, podrà consultar la política de galetes a l’enllaç corresponent des de l’inici del nostre Web.

Durant quant de temps mantindrem les seves dades personals?

Les dades personals seran mantingudes mentre segueixi vinculat amb nosaltres.

Un cop es desvinculi, les dades personals tractades en cada finalitat es mantindran durant els terminis legalment previstos, inclòs el termini en què un jutge o tribunal els pugui requerir atenent al termini de prescripció d’accions judicials.

Les dades tractades es mantindran fins que no expirin els terminis legals al·ludits anteriorment, si hi hagués obligació legal de manteniment, o de no existir aquest termini legal, fins que l’interessat sol·liciti la seva supressió o revoqui el consentiment atorgat.

Mantindrem tota la informació i comunicacions relatives a la prestació del nostre servei, mentre durin les garanties dels serveis, per atendre possibles reclamacions.

A cada tractament o tipologia de dades, li facilitem un període específic, que pot consultar a la següent taula:

 

fitxer document conservació
clients factures 10 anys
Formularis i cupons 15 anys
Contractes 5 anys
recursos Humans Nòmines, TC1, TC2, etc. 10 anys

 

curriculums

 

Fins a la fi del procés de selecció, i 1 any més amb s o consentiment

Documents d’indemnitzacions per acomiadament.

Contractes.
Dades de treballadors temporals.

4 anys
Expedient del treballador. Fins a 5 anys després de la baixa.
màrqueting Bases de dades o visitants del Web. Mentre duri el tractament.
proveïdors factures 10 anys
Contractes 5 anys
Control d’accés i videovigilacia Llista dels clients 30 dies
vídeos 30 dies bloqueig
3 anys destrucció
Comptabilitat Llibres i Documents comptables.
Acords socis i consells d’administració, estatuts de la societat, actes, reglament consell d’administració i comissions delegades.
Estats financers, informes d’auditoria
Registres i documents relacionats amb subvencions
6 anys
Fiscal

Gestió de la administració de l’empresa, drets i obligacions relatius al pagament d’impostos.

Administració de pagaments de dividends i retencions fiscals.

10 anys
Informació sobre els establiments de preu intragrup 18 anys
8 anys per a transaccions intragrup per als acords de preus
Seguretat i Salut Registres Metges de Treballadors 5 anys
Medi Ambient Informació substàncies químiques o substancialment perilloses 10 anys
Documents relatius a permisos mediambientals mentrestant es dugui a terme l’activitat. 3 anys després del tancament de l’activitat
10 anys ( prescripció delicte )
Registres sobre reciclatge o l’eliminació de residus 3 anys
Subvencions per a operacions de neteja ha de conservar els documents de drets i obligacions, rebuts i pagaments. 4 anys
Informes sobre accidents 5 anys
Assegurances Pòlisses d’assegurances 6 anys (regla general)
2 anys (danys)
5 anys (personals)
10 anys (vida)
compres Registre totes les lliurades de béns o prestació de serveis, adquisicions intracomunitàries, importacions i exportacions a efectes d’IVA. 5 anys
Jurídic Documents Propietat Intel·lectual i Industrial.
Contractes i acords.
5 anys
Permisos, llicències, certificats 6 anys des de la data d’expiració del permís, llicència o certificat.
10 anys (prescripció penal)
Acords de confidencialitat i de no competència Sempre el termini de durada de l’obligació o de la confidencialitat
LOPD Tractament de dades personals, si és diferent del tractament notificat a l’AEPD 3 anys
Dades personals d’empleats emmagatzemats a les xarxes, ordinadors i equips de comunicacions utilitzats per aquests, controls d’accés i sistemes de gestió / administració interns 5 anys
Dades de trànsit Llei 25/2007, de 18 d’octubre, sobre conservació de dades relatives a les comunicacions electròniques i a les xarxes públiques de comunicacions. De 6 mesos a dos anys.